Paperlandiaedición DICOM

Búsqueda sólo por tema

Inicio · Comercialización : 112

  1. La gestión de las bibliotecas universitarias : indicadores para su evaluación
  2. Evaluacion de bibliotecas universitarias con el Modelo EFQM
  3. Marketing en el Centro Nacional de Información de Ciencias Médicas. Alternativas para su aplicación
  4. Gestión de información, gestión del conocimiento y gestión de la calidad en las organizaciones
  5. Gerencia total de la calidad en las organizaciones
  6. KENKA : sistema integral de gestión de calidad
  7. Koliko mrežne stranice knjižnica mogu pomoći ili odmoći u promidžbi
  8. Promoción de los servicios de la biblioteca : un enfoque desde el marketing no convencional
  9. La base de datos "MatPromo", una ayuda de IFLA para la promoción de las bibliotecas
  10. Gestión de la biblioteca publica actual : el márketing, segunda fase (1,2,3)
  11. Uloga marketinga u ustanovama neprofitnog tipa
  12. Evaluación y cobro de servicios en la biblioteca digital : una propuesta
  13. Servicios de información de calidad : posibilidad en América Latina
  14. Gestión y marketing para bibliotecas
  15. Application of marketing mix elements (4Ps) in the Library sector
  16. Pulsar Online Services- идеи за маркетинг и обучение на два типа потребители: библиотекари и читатели
  17. Images of exclusion: user and community perceptions of the public library
  18. Συστήματα σήμανσης ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών : το παράδειγμα της Βιβλιοθήκης & Υπηρεσίας Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Πατρών
  19. Λογότυπα βιβλιοθηκών
  20. Üniversite Kütüphanelerinde Bilgi Hizmetlerinin İnternet Aracılığıyla Pazarlanması
  21. Estrategias bancarias aplicables a las bibliotecas : la satisfacción y fidelización de usuarios
  22. Marketing Bibliotecario: ¿Usuarios o Clientes?
  23. Why the outsourcing hungama (Uproar)
  24. La misura della performance a supporto del marketing di biblioteca
  25. Marketing to Get Better Mileage from Your Resource: Kaynağınızdan Daha İyi Randıman Almak için Pazarlama
  26. Blogging to raise awareness: the DrugScope experience
  27. Il GIS (Geographic Information System) in biblioteca
  28. Las bibliotecas, espacios culturales en desuso: análisis crítico de las estrategias de promoción
  29. Πληροφόρηση και εκπαίδευση μέσα από ένα σύστημα σήμανσης : μια μελέτη περίπτωσης ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης
  30. La imagen corporativa una estrategia del nuevo perfil del bibliotecario
  31. La imagen corporativa una estrategia del nuevo perfil del bibliotecario
  32. Marketing des systèmes et services d'information et de documentation : traité pour l’enseignement et la pratique du marketing de l’information - Analyse
  33. Cincuenta ideas para sorprender desde la biblioteca pública = Cinquanta idees per sorprendre des de la biblioteca pública
  34. Marketing library and information services: international perspectives (Gupta; Konntz; Massísimo; Savard)
  35. Το μάρκετινγκ στις Βιβλιοθήκες: ένα εργαλείο δουλειάς ή η απ'αιώνων αποστολή;
  36. Εφαρμογή του μάρκετινγκ στις ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες.
  37. Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών στις Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες
  38. The use of statistics by libraries in North America
  39. Recursos culturales en línea: Búsqueda de información sobre museos de España, Francia, Italia, Alemania y Reino Unido
  40. Ratgeber für Bibliotheksmarketing : Praxis 2007
  41. Las fuerzas de la colección de publicaciones periodicas de cuatro bibliotecas hospitalarias: análisis del servicio de obtención de documentos
  42. How to Write Mass Emails at Work That People Actually Like : What Yummy Spam Looks Like
  43. Are demand forecasting techniques applicable to libraries?
  44. Öğretim Üyesi-Kütüphaneci İşbirliği: Koç Üniversitesi Suna Kıraç Kütüphanesi Örneği
  45. Una propuesta de marketing para un archivo institucional
  46. Organización funcional, matricial… En busca de una estructura adecuada para la organización
  47. Ο ρόλος των σύγχρονων Βιβλιοθηκών στη νέα οικονομία : η διαχείρηση της γνώσης ως βάση για την παραγωγή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας
  48. "Observatorio SIC": análisis de una iniciativa de comunicación basada en el expertise del servicio de información y conocimiento de ESADE
  49. [Review of:] L’Évaluation et les indicateurs de la performance des activités info-documentaires
  50. Application of concept of services marketing in digital library
  51. Customer-characteristics as criteria for market-segmentation in libraries
  52. La imagen emergente de las bibliotecas en una sociedad de comunicación en red
  53. Llamando la atención de alumnos de metodología: una inducción a la biblioteca
  54. La satisfacción del usuario : un concepto en alza
  55. Promoting European Documentation Centers in Academic Institutions: Best practices of EDCs fostering Academic cooperation
  56. Nuevos espacios virtuales para la difusión documental. La experiencia de INSPAI, el centro de la imagen de la Diputació de Girona, en Second Life
  57. Plan de comunicación y marketing de la Biblioteca de la Universidad de Alcalá
  58. Le lobbying des bibliothèques américaines
  59. Działalność informacyjno-dydaktyczna Oddziału Informacji Naukowej a promocja Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego
  60. ...Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε...: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
  61. Σύγχρονες υπηρεσίες ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών : έχουμε πετύχει τους στόχους μας;
  62. Η σημασία των άυλων περιουσιακών στοιχείων για τη βελτίωση της ποιότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες
  63. Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
  64. A Kaleidoscope of Digital American Literature
  65. Intercom, The Newsletter of the Learning Resources Association of the California Community Colleges
  66. Changing reference service environment: A review of perspectives from managers, librarians, and users
  67. A Performance Systems Approach to Digital Publishing in Libraries
  68. Proceedings of the 1998 Conference on the History and Heritage of Science Information Systems
  69. Application of the Cantor Set Theory in making Decisions about the Collections Development
  70. Performance measurement of quality services in academic and research libraries in India
  71. Displays and exhibitions in university libraries
  72. Digital reference services in selected public academic libraries in Malaysia: A case study
  73. NUS libraries in a virtual learning environment
  74. Streamline e-information service for virtual users: A quality function deployment (QFD) approach
  75. Enhancing students’ learning and research with NTU library’s innovative information literacy programmes
  76. Comparative study of staff development in academic libraries of Mainland China and Hong Kong
  77. Continuing education programmes of Library & Information Science (LIS) professionals in the Universities of West Bengal (India) with special reference to the University of Calcutta
  78. Individual learning and organizational learning in academic libraries
  79. In-service training of librarians under the network environment [in Chinese]
  80. Body of professional knowledge required for academic librarians in Japan
  81. User-centred design, e-research, and adaptive capacity in cultural institutions: The case of the Women on Farms Gathering collection
  82. E-Resources for Indian Universities: New Initiatives
  83. Academic Libraries in India: a Present-Day Scenario
  84. Modeling the Information-Seeking Behavior of Social Scientists: Ellis's Study Revisited
  85. Ranking the Research Productivity of LIS Faculty and Schools: An Evaluation of Data Sources and Research Methods
  86. Initial Articles in Library Catalog Title Searches: An Impediment to Information Retrieval
  87. Are virtual reference services color blind?
  88. Marketing strategy of public and academic library, Case Study
  89. A Global Perspective on Library Association Codes of Ethics
  90. Intercom, The Newsletter of the Learning Resources Association of the California Community Colleges
  91. Intellectual Repositories in Institutions of Higher Learning in India: An overview
  92. Libraries in Higher Education in India
  93. Afghanistan Digital Library Initiative: Revitalizing an Integrated Library System
  94. The pre-acquisition process: A strategy for locating and acquiring machine-readable data.
  95. Library Consortia: A Step forward the Information Society
  96. Biometric Applications in Library and Information Centres: Prospects and Problems
  97. Full-Text Aggregation: An Examination Metadata Accuracy And the Implications For Resource Sharing
  98. The use and usability of SFX: context-sensitive reference linking
  99. e-Research and the Ubiquitious Open Grid Digital Libraries of the Future
  100. Wikis and Collaborative Reference Services
  101. Aigaion: A Web-based Open Source Software for Managing the Bibliographic References
  102. Impact of Internet on LIS Education & Role of Future Librarians
  103. Servicios bibliotecarios para la comunidad universitaria = Library Services for the academic community
  104. Implementing portal functionality at Wageningen UR Library: combining the old with the new
  105. Open Access: What Comes Next
  106. ARL Annual Salary Survey 2002-2003
  107. ARL Annual Salary Survey 2001-2002
  108. ARL Annual Salary Survey 2000-2001
  109. ARL Annual Salary Survey 1999-2000
  110. ARL Annual Salary Survey 1998-99
  111. ARL 237: A Bimonthly Report on Research Library Issues and Actions from ARL, CNI, and SPARC
  112. China Promotes Traditional Medicine